"ҚАЗАҚ ҮНІ" - ҚАЗАҚСТАНДАҒЫ ҮЗДІК ИНТЕРНЕТ САЙТ БАЙҚАУЫНЫҢ ЖЕҢІМПАЗЫ!!!

Бибігүл Төлегенованың қазақ тілін керексіз қылғаны ұмытылған жоқ

Қазақтың бұлбұлы, КСРО халық әртісі Бибігүл Төлегенова Димаш Құдайбергенді көкке, ал Қайрат Нұртасты жерге теңеген болатын. «Ауруда шаншу, сөзде қаңқу жаман» дегендей, Қайрат Нұртастың артынан қаңқу сөз қалмай келді. Жаста болса ерте есейген өнер иесі. Б. Төлегенова апамыз бұл жолы тым қатты айтыпты.

Меніңше Б.Төлегенова солай кері айтуына қазақ тілі мен рухына қырын қараушылығынан қарастырғанымыз жөн. Шетелдің даңғаза, маңгүрттендіретін әуеніне үйір жастарды Қайрат, қазақ өнеріне қайтарды.

Талай жылдың алдында Б. Төлегенова, М.Шахановтың жоғарыға жазған тіл туралы қазақ зиялылардың қатарына, фамилиям жазылып кетіпті деп шыр- пыр болғаны бар. Онымен қоймай орыс тілін бұрыннан сөйлеп жүрміз деп қазақ тілін керексіз қылғаны ұмытылған жоқ.

Өзін әлемге танытқан қазақ тілді әндер екенін ұмытып, қазақ тіліне жеріне қарағаны саналы жұрттың есінде. Демек осындай құндылыққа қырын қарайтын ол кісі Қайратты жерге ұрғанына таңқалмаймыз. Бұл жерде Димаштың өнеріне құрметпен қараймыз. Алайда Қайрат ел ішіндегі рухани жаңғырудың ұлттық шеберліктегі ән Еруресеті. Эстрада ән сатысының шыңы деп баға беруге болады. Оны сол музыка мамандары беріп жүрген әрі халықтың бағасы. Ол басқа тілсіз, рухсыз әншілерге ұқсамайды өзгеше даралығы бар. Маскеуде орыс жерінде тұрып Орынбор қазақтың жері деуі ерлікпен пара пар. Тілге дегдар болуы, мешіт салдыруы, иман келтіріп, намаз оқуы жас та болса ақыл, парасатының барлығы.

Сын айтушы қазақ тілін керексіз етті, Ал Қайрат сол ана тілінің дамуын үндеді. Осында екеуі тең бе, тең емес. Ақыл адамның жасына емес, басына қонады екен осыған қарағанда. Димаш пен Қайрат әндері құстың қос қанатындай, бірін-бірі толықтырып отырады…

Серік Боқан,

Қамшы





312 пікір жазылған

Пікір жазу
  1. Қолқоюсыз 6 Маусым, 2017, 04:55

    Зиялыңыздың сиқы мынау болса,бүйткен зиялысы құрысын.

    Жауап жазу
    • Сабрайым Ж. - adalcom.kz 7 Маусым, 2017, 04:09

      Дурыс корытынды жасалыпты БибiгульТолегенова анамыздын асыра сiлтеп айткан пiкiрiне. Ултымыз рухани осiп келедi… Сонын багасы мен натижесi деуге толык негiз бар бул макалада.

      Жауап жазу
      • Қолқоюсыз 27 Шілде, 2017, 00:29

        Бибигул апамызды сынайтын біз кімбіз ол кісі туралы ғайбат сөйлеу уят қой Қайрат пен Димаштың шын айырмашылығы бар біреуі Қазақты əлемге танытса біреуі қазақ жастарының суйікті əншісі

        Жауап жазу
        • Нұргүл Олжаева 24 Тамыз, 2017, 13:07

          Бибігүл апамызды сөкпейік, ағайын! Ол кісі өз түйсігі бойынша өз ойын айтты. Əрине, Димаш пен Қайрат халқымыздың мақтанышы! Димашты əлемге, өкінішке орай, біз емес, Қытай танытты! Қайрат екеуі де мықты əншілер! Димаштың дауысы ерекше, дара! Қайрат бар жан-тәнімен беріліп айтады əнді! Екеуі де КЕРЕМЕТ!

          Жауап жазу
    • Қолқоюсыз 7 Маусым, 2017, 15:10

      пенденің кеудесіндегі сырын құдай ғана біледі?

      Жауап жазу
    • Береке Ергешбаева 19 Тамыз, 2017, 23:22

      ЕГЕР БҰЛ ЖАЗҒАНЫМДЫ БИБІГУЛ АПА ОҚЫСА біреудің артынан өсек айтпаныз
      Елге сыйлы адам десем.

      Жауап жазу
  2. Қолқоюсыз 6 Маусым, 2017, 04:56

    Зиялыңыздың сиқы мынау болса,бүйткен зиялысы құрысын.

    Жауап жазу
    • Қолқоюсыз 7 Маусым, 2017, 15:11

      мынау модератордың почеркі

      Жауап жазу
      • Қолқоюсыз 13 Маусым, 2017, 20:07

        Иә,дәл солай,Бибі апа жәй қатардағы адам емес,қасиетті адам.қасиетпен ойнамас болар.Бала Нұрсұлтанның әжесі болған(кинода)-апамен ойнаған екенсіңдер.қасиеті ұрады.

        Жауап жазу
        • Есенкүл 26 Шілде, 2017, 06:01

          Бибігүл өзінің қасиетіне лайықты сөз айтпады.
          Пендешілікке салынды.
          Ол кісінің айтқаны, өзінің атақ ддаңқына лайық емес.

          Жауап жазу
        • Гульбара 21 Тамыз, 2017, 17:50

          Касиетi уратындай ол аулие ме? Сенде айтасын ау. Олда пенде бiз сиякты. Зиялы болса оз манерiмен журсiн. Аузыа келгендi айтпай. Картайсада адам оз жонiмен адемi картайса гой. Сонау совет кезiнен калып койган жан дер едiм. Орыс тiлiнде сойлейтiн анiсымактр казакша ан айтып жургендердi кемсiтiп ауыл коше аншiсi дейдi екен. Елiмiз егемен алып казакша тiлдiн алда екенiн мойындагысы келмеген мангурт казактарды омiрден калган отсталый деуге турарлык. Казiргi жастардын казакша создерi кандай керемет «анашым акешiм» дегенде журек елжiреп кетедi. Сондыктанда касиеттi ажен ойланып жасына сай кылык танытсын!

          Жауап жазу
          • Қолқоюсыз 21 Тамыз, 2017, 18:20

            Қайрат әнші сендейлердің қоштауына мұқтаж емес.Оны жақтап сайрағанша,қазақ тілін осылай қорғап,сайрап шықсаңдаршы,нағыз тіліңді безейтін жерің ол тіл мәселесі.Ана тіліміздің жолында осылай қорған болайық.

  3. Қолқоюсыз 6 Маусым, 2017, 05:10

    Зиялыңның сиқы мынау болса, бүйткен зиялысы құрысын!

    Жауап жазу
  4. Қолқоюсыз 6 Маусым, 2017, 06:26

    «арзымасқа ақылыңды тауыспа» .

    Жауап жазу
    • Қолқоюсыз 6 Маусым, 2017, 11:16

      пікірді доғардық модератор, ішің пысса кітап оқы, не елді шағыстырмай тыныш отыр, білімің таяз екен.

      Жауап жазу
    • Қолқоюсыз 7 Маусым, 2017, 15:12

      зиялы деп бастаған модератор, тақырып тастап отыр бірнеше қайталап, арндатушылық.

      Жауап жазу
      • Қолқоюсыз 13 Маусым, 2017, 20:11

        Бүйтіп арандатып,тақырып тапқаныңа болайын.түк таппаған соң.кәнешнә,саяз.

        Жауап жазу
  5. Қолқоюсыз 6 Маусым, 2017, 12:22

    Басқа пікірлер қайда.

    Жауап жазу
    • Қолқоюсыз 6 Маусым, 2017, 16:10

      басқа пікірлер 1 бассаң табасың, тұр ғой төменде1-2 деп дөңгелек хи-хи

      Жауап жазу
  6. Қолқоюсыз 6 Маусым, 2017, 18:04

    Сонда,енді зиялыға қарғаларды жатқызайық па,жетіскен екенбіз.жылауық,зарлауық,маңырауық,қырыл-
    дақ -сырылдақтар керемет әнші болса…
    Баяғыда,ресейлік бір әнші осындай мұңды әндерімен елді жылатушы еді.әні де,сәні де келіскен өлеңдерің болса,кәнеки.

    Жауап жазу
  7. қол қоюсыз 6 Маусым, 2017, 18:29

    Кімді зиялы тұтатынын, әркім өзі біледі де.Сізбен біреу таласып отыр ма.Өз «зиялыңыз» өзіңізге.

    Жауап жазу
  8. Қолқоюсыз 6 Маусым, 2017, 18:53

    Бізге де мұндай «зиялының» қажеті жоқ!

    Жауап жазу
  9. Қолқоюсыз 6 Маусым, 2017, 19:40

    Қазақ мақалы. «Санасызға сан айтсаңда ес болмайды» .

    Жауап жазу
  10. Қолқоюсыз 6 Маусым, 2017, 19:51

    Қазақ мақалы . «Шындықтың шырағы сөнбейді». «Көп пікірі қайда болса шындық сонда».!

    Жауап жазу
  11. Қолқоюсыз 6 Маусым, 2017, 20:13

    Бибігүл, Димашты қолдаймыз !

    Жауап жазу
  12. Қолқоюсыз 6 Маусым, 2017, 22:14

    Ортаға от тастаған әзәзілдің сөзіне еріп, осылай , екіге бөлініп алып, бір-біріңді жеңдер, қазақтар.

    Жауап жазу
  13. Қолқоюсыз 6 Маусым, 2017, 22:23

    Әрине қолдаймыз!
    Саф өнер халқымен мәңгі бірге өмір сүреді.
    Ақан сері,Біржан сал,Үкілі Ыбырай,Мәди,Майра,Сара,Естай,Сегіз сері,Күләш-осылай жалғасып,халқымен мәңгі өмір сүретін ән өнерін жалғастырушы қатарында Бибігүл апалар,Роза,Майра сіңлілері.Аттары алтын әріппен жазылып қалатында,қазах қандай дегендегі мақтаныштары да.

    Жауап жазу
  14. Қолқоюсыз 6 Маусым, 2017, 22:26

    Құстың қос қанатындай Қайрат пен Димаш, егемендігіміздің асыл жемісі.Мемлектіміздің болашағы жас патриоттарымызды бөліп-жарып,арасына сына қағуға жол бермейміз!

    Жауап жазу
  15. Қолқоюсыз 6 Маусым, 2017, 22:31

    Әзәзәліңде,от көсеушіңде,өсекшіңде сүйреңдеген тілімен өз күнәсін өзі көтереді.

    Жауап жазу
  16. Қолқоюсыз 6 Маусым, 2017, 22:36

    Біз жастар, Бибігүл апайды тыңдамаймыз.Біз Қайрат, Димаш,Төреғалиларды тыңдаймыз.

    Жауап жазу
    • Қолқоюсыз 7 Маусым, 2017, 15:02

      жастар үшін жауап бермеші, таяз

      Жауап жазу
      • Қолқоюсыз 7 Маусым, 2017, 15:14

        рас ау, жастардың бәрі мәңгүрт деп кім айты, биік, жоғары деңгейдегі өнерді сүйеді ол апа-аталарымыздың бізге тастаған таза, ұлы өнері.

        Жауап жазу
  17. Қолқоюсыз 6 Маусым, 2017, 22:44

    Өткенге салауат.Аллаға шүкір,Отаным, елім, жерім -деген жастарымыз өсіп келе жатыр. Соларға қолдау білдірейік!

    Жауап жазу
  18. Қолқоюсыз 6 Маусым, 2017, 22:48

    Дұрыс . Араға от тастаушылар арандатушылар жеңілді, Димаш, Бибігүлді мойындап жатыр. Қазақ мақалы «Көп қорқытады, терең батырады» . Димаш – Жібек жолы елшісі , 3 500 000 000 миллиард адам, Бибігүл – ТМД елдері Қазақстан, Узбекстан ,Татарстан, Ресей , т.с. 300 000 000 миллион адам, Қайрат – Шымкент, Отырар, Гүлзира, Шаханов т. с. 300 000 + 130 мың адам !!

    Жауап жазу
  19. Қолқоюсыз 7 Маусым, 2017, 00:22

    300 000-ың не, 30 000-да жарамай ма…

    Жауап жазу
  20. Қолқоюсыз 7 Маусым, 2017, 00:26

    гүлзираны аяп кеттім..

    Жауап жазу
    • Қолқоюсыз 7 Маусым, 2017, 15:18

      гүлзираны аясаң қымбат билет алып, концертіне барып қайт, оданда жақсырағы, сол ақшаға тамақ алып ауызашар жасап, бір дастархан басында өз туыстарыңмен отырғанға не жетсін!

      Жауап жазу
  21. Қолқоюсыз 7 Маусым, 2017, 00:30

    Тыңда!Қазақ Даласы ән салып тұрғандай,-дегенді естіппе едің?!.Қазақ вальсі,Қыыыз қарағай-деп ән салып тұр ұлы далаң.
    Ол ән Мәңгілік еліміздің көгінде шырқай бермек!!!

    Жауап жазу
  22. Қолқоюсыз 7 Маусым, 2017, 00:48

    Ең бастысы Бибігүл апайға 2011 жылы хатқа қол қоймады деп отыр ғой. Біздің Қайратта шаруамыз жоқ. Өнерін жаңа қырынан, таза ұлттық жанрда дамыта жатар. Халық әндерімен сусындасын. Жоғарыдағы апайға , басқаларға тағылып жүрген кінәлауға келсек, 2012 жылы бір сұхбатта М. Ш-в мойындапты, жүз отыз адамнан не бары он шақты адам ғана қол қойған. Сол кездегі Сұхбатты тауып оқуға болады. Онда тіпті артық сөздер бар. Келтірейін. «-Егер мен Желтоқсанды көтермегенде не болар еді» , «- Мен кезінде барлық Одақтас Республиканың тілдеріне мем. тіл мәртебесін беру мәселесін көтергем», «- Мен кезінде қазақ тіліне мем. тілді бермеуге қарсы шықпағанда….халқымыздың 78-80 пайызы орыс болып кеткен болар еді», » мен.. мен..!» осындай әпенділікке кім сенеді.

    Жауап жазу
  23. Қолқоюсыз 7 Маусым, 2017, 00:55

    Әпенделер көп қой,тарих доңғалағы бәрін өз орнына әлі-ақ қояды.

    Жауап жазу
  24. Қолқоюсыз 7 Маусым, 2017, 05:19

    Қазақтың ең жанды жері, аяулы ана тіліміздің тағдыры ,талай рет талқыға түсіп, қыл үстінде тұрғанда, бір ауыз араша түсіп, азаматтық танытпаған адамды қалайша ,зиялы деп айтуға болады.

    Жауап жазу
  25. Қолқоюсыз 7 Маусым, 2017, 05:26

    Араша түсу былай тұрсын,менің «бала-немерелерім қазақ тілін қажет етпейді»-деп теледидардан мақтанышпен айтып тұрғанын өз құлағыммен естіп, сонда-ақ бұл кісіден түңіліп кеткенмін.

    Жауап жазу
  26. Қолқоюсыз 7 Маусым, 2017, 05:29

    Дәл қазір, біздің мемлекетіміз, әншіге емес АЗАМАТҚА зәру болып тұр ғой.

    Жауап жазу
  27. Қолқоюсыз 7 Маусым, 2017, 05:42

    Алтын асықтай үш ұлды өмірге әкеліп, туған халқына қызмет ететін азамат етіп өсірген, жарын ардақтаған, аяулы әже, іскер әйел, сұлу ханшайым ГҮЛЗИРАНЫ неге аяйсыз. Одан да, осындай қисынсыз сөзді айтып отырған, өзіңізді аяғаныңыз жөн болар.

    Жауап жазу
    • Мырзаем 26 Шілде, 2017, 08:00

      Дұрыс айтасыз.Мен өзім Гүлзираны құрметтеймін.Қолымыздан келсе бəрімізде баламызды əнші қылып осындай жетістіктерге жетер ек.Олар таза өз еңбектерінің жемісін көріп отыр.Атақ та,ақша да жайдан жай өздігімен келе салмайды.Димаш та,Қайрат та қазақтың мақтаныштары,бөле жаратын ештеңе жоқ.Əрқайсы дара тұлға.Сол Бибігүл апамызды сөз қылмай-ақ қойсаңдаршы.

      Жауап жазу
  28. Қолқоюсыз 7 Маусым, 2017, 05:51

    Дәл осы жағдайда, «анау жеңді, мынау жеңілді»-деп айту надан адамның сөзі.Одан да, қазақтар, аңдыған қалың дұшпанға таба болмай, жастарымыздың арасына іріткі салмай, жөн сөз сөйлейік.

    Жауап жазу
  29. Қолқоюсыз 7 Маусым, 2017, 06:14

    «Қазағым»- дегеннен басқа, ешкімге ешқандай зияны жоқ ,өзімен-өзі айдалада әнін айтып, тыңыш жүрген Қайрат баламызға, осынша зәрін шашып, не бір ауыр сөздерді айтып, қалшылдап-дірілдеп отырғандарға айтарымыз,; сіздерді құдай аясын.Тіпті Қайрат, қандай әнші болған күннің өзін де де.

    Жауап жазу
  30. Қолқоюсыз 7 Маусым, 2017, 06:24

    Осы мақаланы жазған азаматқа, және Қазақ үні газетіне үлкен алғысымызды білдіреміз!!! Астаналықтар.

    Жауап жазу
  31. Қолқоюсыз 7 Маусым, 2017, 07:11

    Халқым, біршама ұлттық санаға көтеріліпті. Қуаныштымын!

    Жауап жазу
  32. Қолқоюсыз 7 Маусым, 2017, 07:25

    Қасиетті Құран Кәрімде, һақ Тағалам,өзі жаратқан жаратылыстың бәрі уақытша екендігін, мәңгілік тек бір Алла ғана екендігін айтып тұр ғой.Сондықтан, «мәңгілік ел»-деген жалған, жалпылама сөзден арылып, ҚАЗАҚ ЕЛІ идеясының төңірегіне топтасқанымыз дұрыс қой.

    Жауап жазу
    • Қолқоюсыз 13 Маусым, 2017, 20:22

      Президент Назарбаев салған дара жол-Мәңгілік ел-Қазақ елі- ешқашанда тұғырынан таймасын!!!
      Тәңірі қолдап,қазағымыз көбейіп,өсіп-өніп,бай-қуатты ,мықты ел болайық!

      Жауап жазу
  33. Қолқоюсыз 7 Маусым, 2017, 07:31

    Неменеге даурығып отырсыздар.Бұл жерде ешкім Бибігүлдің әншілігін жоққа шығарып отырған жоқ қой.Мәселе азаматтық ұстанымда болып тұр ғой.

    Жауап жазу
    • Қолқоюсыз 7 Маусым, 2017, 08:44

      Апамыздың азаматтық ұстанымы жоқ дегенге өзіңіз сенімдісіз бе? әншісымақтар дүниеге келмей тұрғанда, Ол кісі ерте заманнан ҚАЗАҚ деген елден келген бұлбұл көмейді әнші екен деген тамсанған ел, жер қалмаған, аты-да, заты, да әйел, ана, атағы жер жаратын әнші ол кісі, шетелдің алтын ғасырындағы атақты ИТАЛИЯ, ФРАНЦИЯ, ИСПАНИЯ әншілері мойындаған Ол кісіні, КСРО-ны айтпағанда, кәзіргі СНГ. Қайрат бауырым сияқты әншілер, және шын күміс көмей әншілер толып жатыр жер бетінде, Қазақстанда да небір әншілер бар, дәстүрлі әншілер бар дауыстары құлаққа жағымды, сүйсініп тындайтын. Қайратты қатты жақсы көрсеңіздер үндемей жақсы көріңіздер, елге тілді тигізбей, Қайрат Нұртас нарықта аса қымбат бағамен сатылатын Rolls-Roycе көлігін әнші СИВИДІҢ әкесіне силады деп дақпыртып, мақтап жатыр СМИ, кедей кепшікке силаса артық болмас еді, Тіл демекші Ресейдің ашық-шашық киінетін НЮША деген әншіні шақыртып бірге ән салғанын қалай ұмытайық, мақтаншақтық емеспе, Қайраттарыңыз сіздерге түкіргені бар, ол балаға сіздер емес сіздердің ақшаларыңыз керек, билет сатып.
      АЛ АПАМЫЗ КІМГЕ БАРЫП МАҚТАНЫПТЫ МЕН АТАҚТЫ ӘНШІМІН ДЕП. ӨЙТКЕНІ ХАЛЫҚ АЙТПАСАДА ЖАҚСЫ КӨРЕДІ, АПАМЫЗДЫ ШАҚЫРАДЫ, ҚОШАМЕТТЕЙДІ, АТАЛАРЫМЫЗ-АПАЛАРЫМЫЗ РАДИОДАН, ТЕЛЕДИДАРДАН БИБИГҮЛДІҢ ӘНІН ТЫНДАДЫ, БІЗДЕ ТЫНДАЙМЫЗ, ЖАС БОЛСАҚТА балду-балду деген қайраттың, басқаның әніне басымызды қатырғымыз келмейді, бізге әдемілік, сұлулық, жайлылық, рахатқа батыратын ән керек, табиғатпен ұндес бұлбұл әні керек, қазір онсызда у-шу заман,
      біз дегеніміз менің құрбы құрдастарым, өздеріңізді ұсақ түйек, керексіз қылықтарға бой алдырмаңыздар, шоу-бизнес, той-бизнес әншілері сіздерге қажет емес, Бибигүл апамыздың 70-80 жылдардағы жазбасын тауып алып Қыз қарағай, әнін тындаңыздар, тағы басқа әндері бар емеспе!

      Жауап жазу
      • Махаббат 14 Маусым, 2017, 01:29

        Барекелди! Дұрыс орынды айттыңыз ! Менде осылай дер едим!

        Жауап жазу
      • Қолқоюсыз 5 Шілде, 2017, 00:31

        Тамаша айтылды

        Жауап жазу
      • Қолқоюсыз 26 Шілде, 2017, 06:08

        Өте дұрыс!!! Тамаша айтылған пікір!!! Бірақ.бір айта кетерлік нəрсе адамның менталитетіне қарай,ішкі дүниесіне қарай əркім əртүлі жанрды қалайды .Сондықтан,Бибігүл апамыз бастаған ,жастарымыз Қайрат,Димаш қоштаған тағы басқа толып жатқан əншілеріміздің əрқайсысының өз орны ,рухани қажеттілігі бар талант иелері ғой .Көзі қарақты,көкірегі ояу əрқайсыңыз орынсыз сезімге берілмей,яғни не болса соны айтпай,сабырлы болған дұрыс шығар.

        Жауап жазу
      • Қолқоюсыз 23 Тамыз, 2017, 00:29

        Керемет!!! Сөзсіз қолдаймын!!!!

        Жауап жазу
      • Есті 29 Қыркүйек, 2017, 04:26

        Осы шошқа,(доңыз ) жейтін елдер ді айпаңдаршы ,таныса таныған Испания миспания,тышпан,вранчузя,Иттітала,мемлекетіңмен қосып,атасының басын ұрайын..

        Жауап жазу
  34. Қолқоюсыз 7 Маусым, 2017, 08:28

    Анау, ең басында тұрған пікірге, толық қосыламын.

    Жауап жазу
    • Қолқоюсыз 7 Маусым, 2017, 08:49

      Ең басындағы пікірге қосылмағанда қайтесің, басқа амалың барма, ақылсыз.

      Жауап жазу
      • Қолқоюсыз 7 Маусым, 2017, 15:26

        айтайын дегенім, ақымақ болғансон, зиялысы құрысын, дегенге қосылсан ақылсызсың дегенім, зиялылар қалдырған мәдени мұраны, рухани азықты, білімді, зиялылар құрыса сенде құрисың, ұрпақта азғындайды, батыс еуропа елі құсап түптің түбінде азғындық басталады жер бетінде, кімнің кім екенін білмеген жануяда, анасы баласымен, әкесі қызымен төсектес болады, астафирулаһ, өзімен кетсін!

        Жауап жазу
      • Қолқоюсыз 26 Шілде, 2017, 08:28 Жауап жазу
  35. Қолқоюсыз 7 Маусым, 2017, 09:03

    Ал мен 7 маусым 8.44 жазған, апамызды мақтаған пікірге қосыламын, шыны керек білмеген ү ішеді дейді, апамызды білмей жатып, тілдегеніміз ұят, 1 порталдағы дөрекі адамдардың жазғандардын оқып жағамды ұстадым, дөрекі емегенде не, олар апамызға тілдерін тигізгендері үшін бізде жаман жазғандарды талқыға салуға қақымыз бар, негізі портал, заңды түрде азаматтарды тіркелтіп комментарий жаздырту керек еді, бұл портал арандатушы портал, той бизнесті жақтайды ау шамасы.

    Жауап жазу
  36. Кенесары 7 Маусым, 2017, 10:34

    Кім болғанда да артық айтты.
    Қазақ босқа тұлыпқа мөңіремесін.
    Тіл туралы азаматтық позициясын қалай көрсеткенін Мұхаңнан естідік.
    Татар бар жерде қатер бар екенін көрсетті.
    Қара керей Қабанбайды жақтап жатқандай несіне əспеттеп отырмыңдар бұ кемпірді

    Жауап жазу
    • Қолқоюсыз 7 Маусым, 2017, 13:18

      татар түріктен таралған, қазақта түрікпенді, Кенесары қазақ аналарды кемпір деп кемсітпеген, әнші сымақ қайратты таулармен, ұлт тұлғалармен теңестіріп отырғандарға айтсаңызшы

      Жауап жазу
      • Қолқоюсыз 7 Маусым, 2017, 13:40

        татардан қандай қатер көріп едіңіз, Қазанға барып көріңіз, ел жұмақта тұрып жатқандай күн кешіп жатыр, намазын оқиды, болашаққа ұмітпен қарайды, ешкім бірінін бетін тырнап жатқан жоқ, өнер, мәдениет, тарих ғасырлар бойы қалыптасып келеді, қазақ ғұламалары қазанннан білім алып сусындаған.

        Жауап жазу
  37. Қолқоюсыз 7 Маусым, 2017, 11:38

    Ешкім бұл жерде, Бибігүл апамыздың әншілігін жоққа шығарып отырған жоқ.Бірақ мен де ең басында тұрған пікірге қосыламын!

    Жауап жазу
    • Қолқоюсыз 7 Маусым, 2017, 13:28

      енді ше? әнші болғансон, атақты болғансон тиісіп отырсыңдар емеспе? қазан-ошақтағы салпы етек кемпір айтса бүйтіп шуламассыңдар, шаханов тұлға шек жоқ бырақ, сөз, ауыз өзімдікі деп қарайған елге, басың көзің демей айта береді, сырын білеміз, атың шықпаса жер өрте деген сөз бар, тіл деп зарласада, болашақ ұрпақ интернет, сми, ватсап, телевидение тұрғанда тілін қазақ тіліне қаратай өзгертпейді,өкімет бар, өзіміз үйде отырып бала тәрбиесіне әр кім өзінен бастау керек. шахановтай тұлғаларымыз шығып жатса қанеки, бір апамызды сынады екен деп, жау жағадан алғанда бөрі етектен аладының сиқын кимеңіздір, адамға жала жабу үлкен күнә, пенденің жүрегінде не барын тек Жаратушы біледі.

      Жауап жазу
    • Қолқоюсыз 13 Маусым, 2017, 20:27

      Жарты бас болған соң,қосылатта.

      Жауап жазу
  38. Қолқоюсыз 7 Маусым, 2017, 11:48

    Бұл жерде той бизнесі туралы мәселе жоқ, әңгімені басқа ар наға бұрмаңыздар.

    Жауап жазу
  39. Қолқоюсыз 7 Маусым, 2017, 11:51

    Модератор, «артық» кеткен сөздерді жібермеңіз, жауапкершілік сіздің мойныңызда.

    Жауап жазу
  40. Қолқоюсыз 7 Маусым, 2017, 12:03

    Неменеге Қыз Қарағайды айтып, қылқылдадыңыз да қалдыңыз, біреу ,Апамыздың әншілігіне шәк келтіріп отыр ма.

    Жауап жазу
    • Қолқоюсыз 7 Маусым, 2017, 13:34

      ендеше қайратпен салыстырмаңдар, возвысим степь не унижая горы, сулейменов о. айтқан, тауды кемсітпей даланы биіктетейік! Тауды кемсітіп отырсыңдар, даланы біріктіріп, ұстап тұрған тау!

      Жауап жазу
      • Қолқоюсыз 7 Маусым, 2017, 13:36

        қандай тау болсада, ала, бұжыр, қисық, қара, ақ, таудың аты тау, шыңы биік, биіктерден көрінеді, далада тұрып көресің.

        Жауап жазу
  41. Қолқоюсыз 7 Маусым, 2017, 13:12

    Табиғат аясына шығып,табиғаттың сұлулығынан нәр алып,жеріңнің,тау,су,орман-тоғай,сар далаң сахараға көз салып,Ебіден соққан желге бетіңді төсеп.Сар далам,жусанды далам деп…
    сонда бәлкім түсінерсің.

    Жауап жазу
  42. Қолқоюсыз 7 Маусым, 2017, 13:37

    Өзін қазақпын дейтін оқырман бұл хабардан көз жазбауын сұраймын ! Себебі тек Бибігүл ғана емес, бұл даудың артында қазақтың елге еңбегі сіңген халық артисттері мен актерлерінен, ұлт зиялыларынан құтылу саясаты жатыр. Бұл ойында Қайраттар жай печка болуы, ферза да болуы мүмкін. ал «карольдер» Асанәлі, Меруерт, Бибігүл, тағы басқалар. Саясаткерлердің көбі сахнадан кетті. Енді тек Қоянбаевтарға қарайсыңдар деген сөз.

    Жауап жазу
    • Қолқоюсыз 7 Маусым, 2017, 13:42

      Қоянбаевтікі таза еңбек тимендерші, ал негізі сөз төркініңіз дұрыс, шындықты айтып отырсыз, келісемін.

      Жауап жазу
      • Қолқоюсыз 13 Маусым, 2017, 20:56

        Президент Назарбаев салған дара жол-Мәңгілік ел-Қазақ елі- ешқашанда тұғырынан таймасын!!!
        Тәңірі қолдап,қазағымыз көбейіп,өсіп-өніп,бай-қуатты ,мықты ел болайық!

        Жауап жазу
        • Қолқоюсыз 10 Қараша, 2017, 18:18

          Мангы Кудай гана, сосын латын болу керек Менын ойымша.

          Жауап жазу
          • Қолқоюсыз 10 Қараша, 2017, 18:29

            Еліміз,Жеріміз,Ана тіліміз мәңгілік болсын,Ата-бабамыз аманат етіп ұрпағына тастап кеткен!Ұрпақтан-ұрпаққа жеткізіп,өсіп-өніп,көркейіп,өркениетті ел болайық.

        • Қолқоюсыз 10 Қараша, 2017, 18:32

          Еліміз,Жеріміз,Ана тіліміз мәңгілік болсын,Ата-бабамыз аманат етіп ұрпағына тастап кеткен!Ұрпақтан-ұрпаққа жеткізіп,өсіп-өніп,көркейіп,өркениетті ел болайық.

          Жауап жазу
  43. Қолқоюсыз 7 Маусым, 2017, 14:00

    ол ғана емес, жастардың апа ағалары да бар.Биылға Мақпал Жүнісова, Қарақат Әбілдина, тіпті «жағымсыз кейіпкер» Баян ханым да бар. Кемшілік тапса Розаларға да кезек келеді. Ойланайық.

    Жауап жазу
  44. Қолқоюсыз 7 Маусым, 2017, 14:16

    интернеттің жады мықты ғой, бәрі жазылып қалады. Қайрат дауына байланысты Бибігүл апамызға 2011 ж. хатқа қол қоймады тиісіп деп жатыр ғой . М .Ш-қа ағамыздың поэзиясына қатысты интернет ақтарып отырып 2012 жылғы бір хабарға тап болдым. Онда 5 жыл бұрын сол хатты 138 адам атынан Қазыбек Иса жазғаны туралы хабар бар. Ол хат туралы тіпті М.Ш. өзі білмей қалған дейді. Қайсы – Шындық…

    Жауап жазу
  45. Қолқоюсыз 7 Маусым, 2017, 15:38

    Мұхтар ағаның, 2011 жылғы хатын тауып, үзінді келтіріп отырған адамға айтарымыз;Дұрыс қой,ол кезде, ол кісі депутат болатын . Мұхтар аға жанын салып, шырылдамағанда,қазақ тілі мемлекттік тіл болуы неғайбыл еді.Кезінде ол туралы көп айтылды, көп жазылды.Ағатайымызға алғыстан басқа айтарымыз жоқ.

    Жауап жазу
  46. Қолқоюсыз 7 Маусым, 2017, 15:58

    Уақыт өткен сайын Ұлыларымыз биіктей береді.Қалтарыста тұрып,қариялардың шау-жайына жармаспаңыздар.Жақсылар жақсымен деп айта алмайды,жамандар(нашарлар)-жақсымен деп айғайлайды.осымен сөз тәмам.

    Жауап жазу
  47. Қолқоюсыз 7 Маусым, 2017, 16:02

    Айналайын ел-жұртым, сол хатты ,кім жазса да, Отаны үшін , шырылдап,отқа түскен бір айтулы азаматтың жазғанына күмәнім жоқ.БҰЛ жерден қандай астар іздеп отырғандарыңызды түсінбедім.

    Жауап жазу
  48. Қолқоюсыз 7 Маусым, 2017, 16:11

    Осы намыс-жігерлеріңді ана тіліміздің өсіп-өркендеуіне бағыттасаңдар,жастардың ой-өрелері өскен екен,ұлттық ар-ұят оянған екен дер едік.

    Жауап жазу
  49. Қолқоюсыз 7 Маусым, 2017, 16:49

    иә, сонымен бірге бүгін тағы халық актерлері Ә. Мәмбетов пен Н. Жантөрин туралы да «дауды» бастады.

    Жауап жазу
  50. Қолқоюсыз 7 Маусым, 2017, 22:18

    66-ға ! ешқандай мұхтар ағаңның хаты жоқ ! ол кісі 2012 жылы сұхбатында айтқан – ол хатты мен жазған жоқпын, жазған қазыбек иса, оны мен білмей қалдым, хабарсыз болдым деп. неге хабарсыз болсын. соның шындығы қайсы деп отырмын, сен сөзді бұрма !

    Жауап жазу
  51. Қолқоюсыз 7 Маусым, 2017, 22:49

    Неге жауап бермейсің ! 2012 ж. 06.021. Мұхтар ағаңды Желтоқсаншылар алматының бостандық аудандық сотына ҚР кодесі бойынша 129, 130, 177 баптар бойынша неге сотқа берді. Желтоқсанда Төлегенова, Әшімов, Мәмбетов, Жантөрин сияқты қазақтың театр, кино корфейлері өмірде болды ғой. Мен ғана емес, сенен халық жауап күтеді.

    Жауап жазу
  52. қанат жанашұлы 8 Маусым, 2017, 04:04

    «Халық қаһарманы» Ә.Мәмбетов зайыбы Ғазиза Жұбанова Ахметқызы да сол 1986 ж. Желтоқсанда өзінің студенттерімен бірге консерватория ректорлығы қызметінен шығарылған еді. Мұны Дәркембай Шоқпарұлының шәкірті, атыраулық шебер Аман Сапаров айта алады. «Ғазиза» аты жазылған тіпті қазір ұшақ та бар. Қазақтың талантымен танылған жастары тек осы екеуі ғана ма еді, Бибігүл апа туралы неге бір жақты үстірт ойлаймыз. Әлемдегі сирек екі дауыстың бірін иемденген жастың бірі Ерік Құрманғалев – қазақтың баласы Нидерландия королдігінде , Бостонда ән шырқап еуропа елдерінен «Феномен» атағын жеңіп алған, Гинестер кітабына жазылған әнші. Атыраулық. Бибігүл апа ол туралы «қазақтың маңдайына сыймай кеткен әнші» деп әділетті бағасын берді. Бұл жерде жастарды бөле жарып, алалап тұр деп асылық ойлауға болмайды. Ол жоғарыдағы Ғазизаның – туған жиені ! Ерік те өзінің кейінгі Димаш інілері сияқты намысқой жігіт еді. Өзіне орысша сұрақ қойған қазақ қызына ашуланыпты «мен өз тілімді ұмытсам, қалай қазақ болып жер басып жүргенім» деп. Ал енді Бибігүл апа туралы. Ол әлемге әйгілі, танымал 100 әйелдің қатарына кірген – қазақ әйелі. Алғаш Қазақ радиосына келгенде Күләш Бейсейітова қатты ескерткен «тіліңді жөндеп ал, сосын Қыз Жібек ариясын үйретем» деп. Содан апамыз Х.Ерғалиев, Ғ.Қайырбеков, С.Мәуленов, Ж.Молдағалиевтің өлең, романс-поэмаларын оқып, жаттап қазақша төселіп кеткен екен. Қазақ радиосында журфак студенті М.Мақатаев диктор болып істеп жүріп, Бибігүл апамызға көп көмектесіпті және Мұқағалидай ұлы дарын бір позмасын осы апамызға арнаған. Бүкіл қазақ зиялылары, Фариза да бар, апамызды қазақ қылып шығарғанын жыр қылып айтады. Және олар да Күләш, Шабал, Жамалдардан кейін қазақ әндерін өз нақышында айтатын ешкім қалмағанын мойындаған екен. Баласы үйленгенде оған Батырхан Шүкеновті күйеу жолдас қылған, ел баласының талантын жақсы таныған кісі еді. Оған неге ренжуіміз керек ! Ал ол кісінің балалары, басқа ұлтқа шыққаны туралы әңгіме бос сөз, негізсіз дерек. Оның тұрмыстағы адамдары – Семейдің, Оралдың, Атыраудың қазақтары, қазір өмірде жоқ. Бір сөзбен айтқанда Бибігүл Төлегенова – қазақтың қызы, өз анасы. Қазыбек Иса өзіндік түсінігі мол азамат. Оған артық кінә қоймаймыз. Жоғарыда аты аталған Мұқағали, Фариза ақын аға-апаларының рухы риза болсын деп, Бибігүл апа туралы артық ауыс сөздер айтыпып жатқанын ескеріп , соны жөндеуін сұраймыз. Бұл кейінгі жастардың тәриесі үшін де маңызды.

    Жауап жазу
  53. Қолқоюсыз 8 Маусым, 2017, 06:01

    Ешқандай атақ-даңқ, ағарған шаш, тоқсанға келген жас,адамды абыройсыздықтан құтқара алмайды.Мемлекеттік тілге қарсы шыққан адамды,зиялы деп есептемеймін.

    Жауап жазу
  54. Қолқоюсыз 8 Маусым, 2017, 06:45

    Дұрыс қартайғанға не жетсін.

    Жауап жазу
  55. Қолқоюсыз 8 Маусым, 2017, 06:49

    Жетесізге сөз шығындап қажеті жоқ екен.Даңқты апамыз президентіміздің анасының ролін сомдағанын ұмытпайық.
    Тілдеріңді тарта сөйлеңдер.Асылдардың тұяғы аңыз адамға жармаспай.

    Жауап жазу
  56. Қолқоюсыз 8 Маусым, 2017, 07:15

    Мақала авторының айтып отырғаны дұрыс.Толық қосыламын.

    Жауап жазу
  57. Қолқоюсыз 8 Маусым, 2017, 08:13

    Нуууу Бибка, хорошо рас пиарилась……

    Жауап жазу
  58. Қолқоюсыз 8 Маусым, 2017, 10:50

    Бибігүл апайдың өмірбаянымен ,осы жерде таныстық қой. Че та балаларға өнеге етуге келмейтін сияқты ғой.

    Жауап жазу
  59. Қолқоюсыз 8 Маусым, 2017, 16:33

    Осы беттегі 80-іншіге.Айтып отырғаныңыз надан адамның сөзі.

    Жауап жазу
  60. Қолқоюсыз 8 Маусым, 2017, 16:44

    Бибігүл апайдың сұхбаты бар ғой ютубта.Бұл жерде ешқандай кәсіби сын жоқ.Халқының зор қошаметіне бөленген жас әншіге деген өшпенділіктен басқа ештеңе көрмедік.

    Жауап жазу
  61. Қолқоюсыз 8 Маусым, 2017, 16:48

    Төлегенованың аузынан қандай сөз шықты, соған лайықты жауабын алды, халқынан. Босқа шаршамаңыздар.

    Жауап жазу
  62. Қолқоюсыз 8 Маусым, 2017, 17:22

    83-ке. жауаптан жалтарып отырғандар, сіздер де босқа шаршамаңыздар . халық Сіздерді қолдаған жоқ !

    Жауап жазу
  63. Қолқоюсыз 8 Маусым, 2017, 19:02

    Ей, Сен мұны «Қазақ үні» деп жүрсің бе, «Қоңыраттар үні» екенін неге білмейсің. Бәрін білгенде Қазыбек, Қайраттың қоңырат екенін білуің керек қой.

    Жауап жазу
  64. Қолқоюсыз 8 Маусым, 2017, 19:11

    Газеттің бас редакторы, Азамат мырза,мына мақаланы алып тастаңыздаршы,ұзақ тұрды ғой.Халықтың пікірі айқындалған сияқты.Пікірлерді бастан аяқ оқып шықсаңыз өзіңіз түсінесіз.Мақала мақсатына жетті, енді не керек одан артық.Мыжи бергеннен не шығады.

    Жауап жазу
  65. Бек 10 Маусым, 2017, 01:23

    Сатқын Бибігүл….

    Жауап жазу
    • Қолқоюсыз 16 Маусым, 2017, 13:33

      сендердің сөзерің апамыздан асып кетті, жерге тенесе адам жерден топырақтан жаралды да!

      Жауап жазу
  66. Қолқоюсыз 11 Маусым, 2017, 05:51

    Заманының өткенін, кәріліктің жеткенін мойындап,өсіп келе жатқан ұрпаққа үлгілі сөз айту керек, іштарланбай.

    Жауап жазу
    • Қолқоюсыз 13 Маусым, 2017, 20:53

      Мышық,не деп пырылдайды.

      Жауап жазу
    • Қолқоюсыз 16 Маусым, 2017, 13:35

      үлгілі сөзді айтып, жазып тарихқа бассып қойды, тек сөз түсінбейтін шал ақын айтқандай кесір келін, кертартпа ұрпақ өсіп келеді, әкенің жағасынан, шешенің ақ жаулығынан алатын ұрпақ пайда болды

      Жауап жазу
  67. Қолқоюсыз 11 Маусым, 2017, 14:50

    Басың да сенің қалтақтар, Кемпірге тиіспе, ақымақтар. Қартаймайтындай көреді, Өздерін надан «қалпақтар».

    Жауап жазу
  68. Қолқоюсыз 16 Маусым, 2017, 13:49

    БАРЛЫҚ ЖАМАН ПІКІРЛЕРГЕ ҚАРСЫМЫН, АРАНДАТУШЫЛЫҚ, ОСЫЛАРДАН ҚОРҚУ КЕРЕК, АПАМЫЗДАН ЕМЕС, ОСЫЛАРДЫ ЖЕРДІҢ БІР ЖЕРІНЕ ЖІБЕРУ КЕРЕК, НАҒЫЗ ҚОРҚЫНЫШТЫ АДАМ КЕПІНДЕГІ, ҰЛТ ДЕП АЙТУҒА АУЫЗ БАРМАЙТЫН НАДАН, ҰР-СОҚ-тар, АСТАФИРУЛЛАҺ! ӨЗДЕРІМЕН КЕТСІН!

    Жауап жазу
  69. Қолқоюсыз 9 Шілде, 2017, 23:45

    Төлегенова , қазақ тілінің қанат жаюына қарсы екенін, талай жерде көрсетті, ол ешкімге құпия емес, жұрттың бәрі естіді. Өз басым, мемлекеттік тілге қарсы шыққан адамды,қазақтың жауы деп есептеймін.

    Жауап жазу
  70. қазақ жанашыры 21 Шілде, 2017, 17:15

    отыз екі тістен шыққан сөз отыз екі руға тарайдыны еске алып жас баланы жаншымаи апмыз сабырлы сөилеу керек еді енді басы дауға қалды бөріктінін намысы бір деген өзіде өнер адамы ұятқа қалды енді оны жырлаи бермендер апамыздан кеткен қателік артық сөилеуінде Қаиратты халық жақсы көрсе адамгершілігімен ,ешкімге ұқсамаитын сабырлығы ешкімді қараламаиық қазақтын жетіп келе жатқан азаматтары аман болсың.

    Жауап жазу
  71. Ербол 26 Шілде, 2017, 11:07

    Жақсы сөз айтыңдар, болмаса ештеңе айтпаңдар!

    Жауап жазу
  72. Қолқоюсыз 26 Шілде, 2017, 12:06

    Мына мыжғау әл

    Жауап жазу
  73. Қолқоюсыз 26 Шілде, 2017, 12:11

    Мына мыжғау тақырып әлі бітпеген бе,үлкенді силап,ақ самайлы қариялардың сөзіне құлақ қойып өскен ұрпақпыз,жетер енді.ешқайсысы ол апаның тырнағына да татымайды.

    Жауап жазу
  74. Қолқоюсыз 26 Шілде, 2017, 22:50

    В конце своей жизни, она показала своё истинное лицо. Не уважаю её за это.

    Жауап жазу
  75. Неважно 27 Шілде, 2017, 10:25

    Коттеринди кысып казакка пайдасы бар жумыс жасандар

    Жауап жазу
  76. Қолқоюсыз 11 Тамыз, 2017, 14:47

    Жаманба-жаксыма бул адамдар халкына енбек етты,СССР-дын кезындеде Казак халкы
    бар болатын,былмеушыме едындер?
    Былып алындар Ол кезде де той
    тойлаган ан салган бул адамдарга тыл тигызбендер
    Калайда болсын Казак деген халыктын ул-кыздары. Ары ангыменын кажеты жок.

    Жауап жазу
  77. Нұр 12 Тамыз, 2017, 22:11

    әжешканы бір жолға кешіріңіздер, әжешканың жасы келді, алжыды. Қайрат ренжімеген шығар деймін әжешкаға

    Жауап жазу
  78. Қолқоюсыз 9 Қыркүйек, 2017, 21:45

    Қайратты ренжіткені дұрыс болмады. Өлеңдері мазмұнды ғой.

    Жауап жазу
  79. алтыншаш 17 Қыркүйек, 2017, 06:18

    бибигуль апай кайрат пен димашты аслыстырса мен бибигуль апайдан роза багланова апайды жогары кояр едим.

    Жауап жазу
  80. Қолқоюсыз 17 Қыркүйек, 2017, 06:29

    Апай ана жақта ғой. иманы саламат болсын .

    Жауап жазу
  81. жанабай мырза 20 Қыркүйек, 2017, 21:51

    совет кезинде бибигуль тулегенова мен казакша сойлеуге уяламын деп журетин типти билмеймин деген шамши калдаяковты адам ретинде санамайтын мен тек профессионал композитордын анин орындаймын дейтин ози тек кана ауылдын тракторшылармен дояркалардын орындаушысы гой озин ози мактамау керек легендарная людмила зыкина сиякты бола алмайсын

    Жауап жазу
  82. Шолпан 18 Қазан, 2017, 16:30

    Димаш – көк, Қайрат – жер деген салыстыруға ренжудің жөні жоқ. Әсіресе, Қайрат бұл теңеуге өкпелемесін. Жер – асыраушы анамыз, Көк – төбедегі панамыз. Екеуі де Алла жаратқан адамзаттың асыраушылары. Сондықтан, Қайрат айналайын әнші апасының мына теңеуіне риза болсын. Екі әнші де өзіндің ерекшеліктерімен ел батасына бөленіп, өнерлері үстем бола берсін!

    Жауап жазу
  83. Серик. 21 Қараша, 2017, 21:47

    Бибигуль апайымыз Димаш пен Кайратка дурыс бага берди.Пикири ушин согуге болмайды.Арбир адам жеке тулга,арнарсеге озинин пикири болуы керек.

    Жауап жазу

Пікір жазу

Сіз не дейсіз?
*